FAQs

Här nedan listas dem vanligaste frågorna

Hur lång tid tar det tills jag får min beställning?

Vi har ett avtal med postnord som skall hålla en leveranstid på 1-3 arbetsdagar. Givetvis kan det bli lite förseningar men då kan ni alltid kontakta oss för att be oss kika på det.

Vad kostar frakten/returen?

Det är alltid fraktfritt att handla från Wemisoo, dock är returen en kostnad som du får stå för.

Använder Wemisoo cookies?

Ja, ni kan läsa mer om våra integritetsregler och köpvillkor här.

Hur länge ligger paketet kvar innan jag behöver hämta ut det?

Du har 14 dagar på dig att hämta ut paketet efter att du har fått din sms-avisering. Efter det går paketet i retur till Wemisoo och vi blir tvungna att debitera en avgift för hantering av outlöst försändelse (299 kr) – So for god sake, hämta ut paketet i tid!

Jag har inte fått mitt paket, vad ska jag göra?

Kontakta oss snarast möjligt så tar vi itu Postnord och kontrollerar läget.

Hur returnerar jag mitt paket?

Du får skicka ett mail till oss med följande innehåll (ordernummer, namn). Detta måste göras innan paketet skickas iväg, eftersom vi behöver registrera det i vårt system. Efter noteringen till oss så kan du skicka iväg det till oss. Observera att paketet skall vara o oförändrat skick, dvs du skall inte ha använt varan i några dagar utan prövat och sett att det inte passar(Fastän vi vet att du klär i allt). Därefter skall du se till att paketet håller hela vägen till oss. Du står själv för returkostnaden.

Kan jag avbryta mig order efter beställning?

Ni måste kontakta oss så snabbt som möjligt för att avbryta en order. Om det redan är skickat så är det tyvärr inget vi kan göra åt än att be er returnera produkten till oss igen.

Hur kontaktar jag er?

Det finns olika sätt att nå oss på, facebook, livechatten på sidan eller via kontaktformuläret. Om du tycker att detta är för modernt för dig och vill hellre maila oss, då är vår mailadress: support@wemisoo.se

Vad händer om armbandet går sönder?

Det har inte hänt ännu, men om armbandet skulle gå av utan större påfrestningar så är det första du gör att samla alla delar och lägg in dem i en påse. Kontakta oss genom formuläret eller maila oss på support@wemisoo.se och beskriv situationen. När vi har godkänt din reklamation så är det bara att skicka delarna till oss. Därefter kommer vi att skicka ut ett nytt armband till dig utan extra kostnad. Du står dock för fraktkostnaden när delarna skickas tillbaka till oss.

sv_SE
  • Inga produkter i varukorgen :(